MEAT MARKET 2017

Spotkanie dostawców i kupców mięsa i wyrobów mięsnych
  • sieci handlowe
  • hurtownie mięsa
  • producenci
  • prosta formuła spotkań
Ptak Warsaw Expo, Nadarzyn

arrow_waktualności arrow_w zarejestruj się

UCZESTNICY

  • Al-Haq-Halal

To firma usługowa, której celem jest kontrolowanie i zapewnienie zgodności uboju rytualnego a także identyfikacji produktów mięsnych Halal. Jej powołaniem jest zapewnienie kontroli w ubojni i w miejscu przetwarzania mięsa oraz certyfikacja produktów przeznaczonych do spożycia przez społeczność muzułmańską.

  • Arhelan

Firma Arhelan Burzyńscy została założona w 1991 roku w Bielsku Podlaskim.  Początkowo główną jej działalnością była sprzedaż hurtowa produktów spożywczych. W 1995 roku powstał pierwszy market. Obecnie sieć Arhelan to 62 markety w 37 miejscowościach. Zatrudnionych jest w nich już ponad 1100 pracowników. Liczba pozycji asortymentowych waha się w granicach między 10 - 20 tyś w zależności od wielkości sklepu.

  • Avita

Na przełomie lat 1995/1996 na bazie wyłącznie polskiego kapitału powstała sieć Avita. Aktualnie składa się ona z około 100 punktów mieszczących się głównie w południowej Polsce. Rozwój Avity oparty jest na aktywnym uczestnictwie w sieci handlowej. Ten unikalny system łączy uczestników w jednolitą, sprawnie działającą organizację, zachowując ich dotychczasową niezależność.

  • Avo-Werke

Firma w Polsce działa na rynku dodatków dla branży mięsnej.

  • Belgian Meat Office

Belgijska branża mięsna specjalizuje się w mięsie wieprzowym i wołowym. Te gatunki są także typowymi belgijskimi produktami eksportowymi. Promocją eksportu wieprzowiny i wołowiny zajmuje się Belgian Meat Office, organizacja założona w 2003 r. pod egidą VLAM (Flamandzkiego Centrum Marketingu Rolniczego i Rybołówstwa).

  • BestFoodImporters.com

We’re Best Food Importers. We built the basis of this company in 2009 and it soon became the leading worldwide source of commercial information about food importers. In short, we provide you with constantly updated information about food importers from across the globe. And we love doing it!

  • Biedronka

Biedronka to największa sieć detaliczna w Polsce, mająca 2700 sklepów w ponad 1000 miejscowości. Sieć istnieje od ponad 20 lat i współpracuje z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi. Jej właścicielem jest portugalska spółka akcyjna Jeronimo Martins, która w Polsce zatrudnia ponad 55 tys. pracowników. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach.

  • Brnenka

Sieć sklepów detalicznych Brněnka istnieje od 1997 roku, ale pierwszy sklep o tej nazwie został otwarty już 1992 roku. Powstanie tej franczyzowej sieci było lokalną odpowiedzią na falę przybywających zagranicznych podmiotów. Na początku działalności sieć skupiała 23 sklepy, teraz jest ich ponad 237 i ciągle otwierane są nowe. Firma ma około 80 proc. udziału w rynku spożywczym w Brnie.

  • Carrefour

Carrefour rozpoczął działalność w Polsce w 1997 roku, otwierając swój pierwszy hipermarket w Łodzi. Obecnie działa w Polsce ponad 800 sklepów w różnych formatach. Są to: hipermarkety, supermarkety, sklepy osiedlowe oraz specjalistyczne. Misją Carrefour jest dopasowanie oferty handlowej do potrzeb wszystkich klientów i zapewnienie im szerokiego wyboru produktów w atrakcyjnych cenach.

  • Cedrob

Jest największym producentem mięsa w Polsce. Jako lider w produkcji drobiowej, dążąc do poszerzenia działalności oraz stworzenia komplementarnej oferty produktowej objął pakiet większościowy akcji Gobarto S.A. (dawniej Polskiego Koncernu Mięsnego DUDA), dzięki czemu zyskał tytuł wiodącego producenta trzody chlewnej.

  • Delikatesy Centrum

Delikatesy Centrum istnieją od 1999 roku. Obecnie sieć franczyzowa obejmuje ponad 1000 sklepów. Sieć stawia na skracanie odległości między sklepem a dostawcą, partnerstwa w biznesie i dba, by w jej placówkach znajdowały się zarówno lokalne specjały, jak i produkty znanych marek. Od roku 2006 roku Delikatesy Centrum dołączyły do Grupy Eurocash, polskiego lidera w hurtowej dystrybucji produktów FMCG.

  • Eurofruit

Eurofruit is Europe’s leading supplier of news, information for the international fresh fruit and vegetable business. Eurofruit is available in print, on screen, and in person.

  • Eurocash

Grupa Eurocash to lider w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych, warzyw i owoców, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Grupa ma około 25 proc. udziału w rynku FMCG. Hurtownie Eurocash odwiedza miesięcznie blisko 50 tys. klientów, zaopatrują się w nich m.in. właściciele sieci franczyzowych, m.in. sklepów ABC. Nadrzędnym celem Grupy Eurocash jest zapewnienie konkurencyjności niezależnym sklepom detalicznym w Polsce.

  • Exdrob

Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob są połączeniem polskiej, przeszło 60-letniej tradycji z nowoczesną technologią w dziedzinie produkcji i przetwórstwa mięsa drobiowego. Produkcja firmy to ponad sto asortymentów mięsa drobiowego i wyrobów przetworzonych znanych na rynku krajowym i zagranicznym.

  • Fenix Systems

Firma oferuje kompleksowe rozwiązania automatyzacji produkcji za pomocą robotów przemysłowych do paletyzacji i innych urządzeń.

  • FirmyMiesne.pl

Głównym celem portalu jest dostarczenie cennych informacji rynkowych oraz umożliwienie nawiązania w szybki i łatwy sposób owocnych kontaktów pomiędzy firmami z branży mięsnej oraz branży mięsnej z firmami z branży handlowej i gastronomicznej.

  • Fresh-market.pl

Portal informacyjny, dostarczający najświeższe informacje z branży spożywczej.

  • Gobarto

Gobarto S.A. to największa w Polsce firma zajmująca się ubojem i rozbiorem mięsa czerwonego (wieprzowina, wołowina, dziczyzna). Spółka kontroluje i jest zarazem najważniejszą częścią grupy kapitałowej, którą aktualnie tworzy około 30 firm z branży rolno-spożywczej z terenu całej Polski, Ukrainy oraz Niemiec. Poza Polską, produkty Grupy obecne są na najbardziej wymagających rynkach Europy, Azji i Afryki.

  • Gospodarka Mięsna

Jest najstarszym czasopismem branży mięsnej. Ukazuje się regularnie, co miesiąc od 1949 roku. Właścicielem tytułu jest Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Przemysłu Spożywczego.

  • Hurt&Detal

Magazyn kupców polskich” to jedno z najbardziej znaczących na rynku prasy branżowej, ogólnopolskie pismo FMCG. Gwarantuje treści redakcyjne na najwyższym poziomie, skupiające przegląd kluczowych wiadomości oraz wydarzeń rynkowych.

  • HKScan Poland (Kreatina)

Kreatina jest firmą branży mięsnej, która została założona w 2004 r. W ofercie znajduje się około 100 asortymentów bekonu, a zakład znajduje się w gronie europejskich liderów w tym segmencie rynku. Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii handlowej i marketingowej w ramach grupy HKSCAN produkty należą do najbardziej rozpoznawalnych na rynkach północnej Europy.

  • Indyk Śląsk

  • KierunekSpozywczy.pl

Kwartalnik od wielu lat zajmuje się nowymi technologiami w przemyśle spożywczym, promuje produkcję bezpieczną i przyjazną dla środowiska, przekazuje najnowszą wiedzę z zakresu pakowania i logistyki.

  • Krajowa Izba Targowa

Powstała w 2016 r. i jest przede wszystkim izbą wystawców, a w przyszłości izbą stowarzyszeń zwiedzających targi.

  • Lunching.pl

To internetowy serwis do zamawiania obiadów przez pracowników firm oparty na grupowaniu indywidualnych zamówień. Dzięki temu pracownik zamawia obiad w kilkanaście sekund bez minimalnej wartości zamówienia i dodatkowych kosztów, pracodawca zyskuje darmowe narzędzie do organizacji posiłków w pracy, a restauracje  mogą szybciej i taniej zorganizować dostawy. To pierwszy taki model sprzedaży w Polsce.

  • MBM Meat Food

MBM od wielu lat jest marką cieszącą się uznaniem odbiorców oraz konsumentów ceniących najwyższą jakość oraz wyjątkowy smak mięsa. Podstawą każdego kebabu jest odpowiednio doprawione mięso wołowe oraz drobiowe. Receptury, technologie oraz sprawdzeni od lat dostawcy pozwalają oferować produkty o niezapomnianym smaku, aromacie oraz świeżości. W ofercie znajdują się również inne produkty z mięsa wołowego, jagnięcego i drobiu, pochodzącego tylko od sprawdzonych dostawców.

  • Mila

Mila S.A. ma 17-letnie doświadczenie na rynku handlu detalicznego. Od stycznia 2015 roku po całościowym rebrandingu rozpoczęła samodzielną działalność jako sieć supermarketów Mila. Obecnie spółka posiada 188 supermarketów spożywczych na terenie całego kraju. Supermarkety to ponad 6000 artykułów FMCG zlokalizowanych na mających około 500mkw. salach sprzedaży.

  • Mirbelka

Mirabelka to sieć sklepów spożywczych zlokalizowanych na terenie województwa mazowieckiego i lubelskiego. Sieć posiada ponad 400 sklepów. Mirabelka zakłada ścisłą współpracę ze strategicznymi dostawcami i producentami w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów ekonomicznych dla każdej ze stron.

  • Moguntia-Indasia

W roku 2016 dwie siostrzane firmy Moguntia-Polska Sp. z o.o. oraz Indasia Sp. z o.o. połączyły się dając całkiem nowe możliwości swoim odbiorcom. Moguntia-Indasia Sp. z o.o. oferuje szeroką gamę asortymentów dwóch doskonale znanych ze swej jakości marek, których technologia i głębia smaku wyznaczają często nowe trendy przemysłu spożywczego. W Polsce Moguntia była prekursorem nowoczesnych technologii w branży dodatków dla przetwórstwa mięsa.

  • Monrol

Producent zrębków wędzarniczych najwyższej jakości oferuje zrębki olchowe, zrębki bukowe, zrębki olchowo bukowe oraz klocki wędzarnicze.

  • Paul Craemer GmbH

Grupa specjalizuje się w dziedzinie obróbki metali, przetwórstwa tworzyw sztucznych oraz budowy form i narzędzi.

  • PH Jarosław Tarka

Firma zajmuje się skupem zwierząt na terenie całego kraju. Oferuje pełną obsługę logistyczną skupu zwierząt rzeźnych na każdym etapie współpracy, od zamówienia po dostawę.

  • PPH Merkury II Zbigniew Krakowski

  • PPHU MARKS

Firma odwołująca się do tradycji sięgających 1991 roku. Prowadzi sprzedaż hurtową i detaliczną mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz szeroką gamę wędlin, konserw, pasztetów i przetworów mięsno - warzywnych poprzez stale rozwijającą się sieć własnych sklepów firmowych i hurtowni. Współpracuje również z największymi sieciami handlowymi w Polsce, również w zakresie usługowej produkcji marek własnych.

  • PRIM

Markety PRIM wzięły swój początek z idei przyjaznego, miłego i rodzinnego sklepu. Od tamtej pory sukcesywnie otwierane były markety w Mrągowie, Olsztynie, a potem kolejne. W związku z rosnącą popularnością marki zaczęły do niej przechodzić znane na mazurach i Mazowszu sklepy Zielony Market. Teraz sieć składa się z 22 placówek. Wszystkie sklepy zlokalizowane są w północno-wschodniej części Polski i idealnie wkomponowują się w rytm miejscowości i ich społeczności.

  • Pierwszy Portal Rolny

Portal branżowy, w którym znajdziemy wiadomości dotyczące rolnictwa, ekologii i natury.

  • Polexport

  • Polska Izba Handlu

Jest branżową izbą gospodarczą handlu detalicznego. Zrzeszamy obecnie około 30 000 sklepów, hurtowni spożywczych i drogeryjnych oraz firmy z otoczenia FMCG, a także firmy usługowe.

  • Polskie mięso i wędliny Łukosz

To firma rodzinna, która powstała w 1990 roku. Głównym filarem sprzedaży są przetwory mięsne na bazie mięsa z indyka i kurczaka. W ofercie znajdują się także produkty typu convenience food i mięsa kulinarne. Dystrybucja produktów prowadzona jest na terenie całej Polski oraz poza jej granicami.

  • Poradnik Handlowca

Wydawany regularnie od 1994 r. i dostarczany bezpośrednio do detalistów i hurtowników branży FMCG. Poradnik posiada wyraźnie określoną grupę dotarcia, w skład której wchodzi kadra kierownicza sieci handlowych, kierownicy i właściciele marketów, sklepów i hurtowni branży FMCG.

  • Poradnik Restauratora

Jest ogólnopolskim miesięcznikiem branżowym wydawanym w nakładzie 10.100 egzemplarzy (wrzesień 2016, dane ZKDP). "Poradnik Restauratora" trafia bezpośrednio do zdefiniowanej grupy odbiorców - właścicieli i kadry kierowniczej lokali gastronomicznych.

  • Przeglad-Spozywczy.pl

Działa na rynku przemysłu spożywczego od 2007 roku. Obserwując rynek oraz trendy biznesu ogólnopolskiego zauważamy, jak szybko rozwija się segment branży spożywczej dlatego naszą uwagę kierujemy na tworzenie profesjonalnego portalu o przemyśle spożywczym.

  • RolnikPolski.pl

Portal z myślą o rolnikach i osobach zajmujących się zagadnieniem rolnictwa w Polsce.

  • RSP Nowość

Ubojnia drobiu, która spełnia wysokie wymogi technologiczne i ekologiczne nakładane przez Unię Europejską.

  • SALAM K.Dąbrowski D.Dąbrowski

  • Schur Star Systems

Oferuje najbardziej elastyczne, dostępne obecnie rozwiązania w zakresie opakowań. Koncepcja Schur Star składa się z maszyny pakującej Schur Star oraz wstępnie przygotowanych worków Schur Star, dostarczonych do klienta w postaci unikalnego ciągu opakowań. Worki Schur Star mogą być produkowane w taki sposób, by posiadały wszystkie wymagane funkcjonalności, łącznie ze wszystkimi typami barier ochronnych. Schur oferuje szeroką gamę opakowań giętkich i daje swoim klientom możliwość wyróżnienia się.

  • SPS Handel - Bit & Zielony Market

SPS Handel to polska firma zajmująca się od 1998 roku dystrybucją produktów spożywczych w całym kraju. Zaopatruje hurtownie, sieci handlowe oraz odbiorców detalicznych. Od początku swojej działalności jest również eksporterem do krajów Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych. SPS Handel zarządza markami takich sklepów jak Zielony Sklep, BIT, PRIM czy Wiejska Wędzarnia.

  • Strategie i Biznes

Wizytówką i najsilniejszą stroną tytułu są pogłębione analizy i diagnozy (sektorowe, branżowe etc.), a także aktualne prognozy i trendy.

  • Stokrotka

Stokrotka nieustannie koncentruje swe wysiłki na dopasowywaniu się do oczekiwań swoich Klientów. Dzięki sprawnie działającej logistyce i nowemu konceptowi sklepu, buduje również swoją przewagę konkurencyjną od ponad 20 lat. Aktualnie Stokrotka składa się z prawie 300 sklepów. Ponadto Stokrotka posiada własną sieć logistyczną.

  • Sobsmak

Przedmiotem działalności przedsiębiorstwa jest produkcja produktów i przetworów mięsnych, handel hurtowy i detaliczny artykułami spożywczymi i przemysłowymi oraz handel zagraniczny tymi artykułami. Sobsmak oferuje około 100 asortymentów, o unikalnej, własnej recepturze.

  • Tango

To agencją brandingową. Pracując od 1991 roku nad marką, gromadzi doświadczenie dotyczące kreacji, komunikacji i planowania jej rozwoju. Jest członkiem założycielem Polskiej Izby Fleksograficznej. Zakres działania obejmuje analizę konkurencji, diagnozę marki, pozycjonowanie, wizualizację oraz projekty opakowań.

  • Topaz

Pierwszy sklep TOPAZ otwarty został w 1993 roku w Sokołowie. Obecnie sieć sklepów TOPAZ to ponad sto supermarketów (49 sklepy własne i 54 sklepy w sieci spożywczych sklepów franczyzowych) w czterech województwach wschodniej i centralnej Polski. Sklepy spożywcze miesięcznie odwiedza 1,5 miliona klientów, którzy do wyboru mają ponad 35 tysięcy produktów od około 600 producentów i dostawców z całej Polski.

  • UPEMI

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego od 13 grudnia 2005 roku wspiera branżę mięsną. W jej skład wchodzą osoby żywo zainteresowane dobrem polskiego przemysłu mięsnego i polskiego rolnictwa.

  • Warter

  • ZM Lenarcik

Historia firmy sięga 1991 roku. Zakład produkuje dziennie 20 ton mięsa i wędlin. W ofercie znajduje się około 130 asortymentów, z czego 1/3 wyprodukowana jest w oparciu o tradycyjne receptury pozyskane od dawnych masarzy. Wyroby sprzedawane są w firmowych sklepach rozsianych na północnej części województwa mazowieckiego.

  • ZM Jerzy St. Czaplicki

Zakład został założony w 1996 roku. Głównym kanałem dystrybucji oferty jest własna sieć około 30 sklepów firmowych, zlokalizowanych na terenie województw mazowieckiego i warmińsko-mazurskiego. Świeże mięso - wieprzowe, wołowe i drobiowe wraz z wędlinami prosto z produkcji codziennie trafiają firmowym transportem do odbiorców w kraju i za granicą.

  • ZM Nowak

Zakłady działają od 1991 roku. Nowoczesna linia rozbioru mięsa, zmodernizowany park maszynowy działający w oparciu o system HACCP pozwalają na utrzymanie wysokiej jakości produkowanych wyrobów. W ofercie znajduje się około 80 gatunków wędlin, od tradycyjnej parówkowej, z której słynie, wielokrotnie wyróżnianej krakowskiej drobiowej, po produkty "Z Kaszubskiej Wędzarni". Produkowany jest także pełen asortyment mięsa wieprzowego, wołowego i podrobów.

  • ZM Wasąg

Jest jednym z nielicznych producentów ekologicznych wędlin i mięsa w Polsce. To firma rodzinna, prowadzona od ponad 20 lat, od niedawna nagrodzona certyfikatem „Marka Lubelskie”. W ofercie posiada wędliny wieprzowe oraz produkty drobiowe, jak również bio mięso wieprzowe i wołowe.

  • ZM Nove

  • ZM Smak-Górno

Firma od swojego założenia w 1991 roku konsekwentnie unika wszechobecnej przemysłowej masowej produkcji bazującej tylko na wypracowaniu największego zysku. Smak Górno kieruje się drogą oferującą klientom smakołyki, których receptury powstawały latami w drobnych polskich gospodarstwach i które wyznaczają prawdziwą tradycje oryginalnych polskich smaków.

  • ZPM BIEGUN

Firma działa na rynku od ponad 25 lat, zainspirowany ówczesną sytuacją rynkową i chęcią zatrzymania w czasie tradycyjnego smaku i jakości polskich wyrobów wędliniarskich. Firmie udaje się pogodzić tradycyjne metody produkcji z dbałością o najwyższe standardy higieniczne. Wychodząc naprzeciw współczesnym trendom żywieniowym technolodzy tworzą grupy produktów „bez dodanego glutenu”, „bez peklosoli”, „bez glutaminianu sodu”, „bez barwników”.

  • ZPM Hańderek

  • ZPM GROT

Grot jest wierny rodzinnej tradycji. Produkuje wyroby z Beczki Grotowskiej tak, jak przed laty. Bez pośpiechu, z nieugiętą pieczołowitością, bez kompromisu. Z najwyższej jakości surowca, na bazie naturalnych przypraw powstają produkty, które są ucztą dla podniebienia.

  • ZM Wierzejki

Działalność firmy zaczęła się w 1991 roku, gdy otwarto Zakład Mięsny Wierzejki. Jego założycielami i współwłaścicielami są Jan Zdanowski i Marek Zdanowski. Wierzejki to nie tylko zakład mięsny, mają też jedną z większych sieci sklepów firmowych w centralnej i wschodniej Polsce.

Partnerzy
Live Chat