MEAT MARKET 2017

Spotkanie dostawców i kupców mięsa i wyrobów mięsnych
Dni do wydarzenia: 16
07 marca 2017
Ptak Warsaw Expo, Nadarzyn
  • sieci handlowe
  • hurtownie mięsa
  • producenci
  • prosta formuła spotkań
07 marca 2017 Ptak Warsaw Expo, Nadarzyn

arrow_waktualności arrow_w zarejestruj się

Zapraszamy:

Madej i Wróbel stawia na Social Media 2016-02-16

Madej i Wróbel w tym roku stawia na wzmożoną aktywność w mediach społecznościowych. Ich nowa kampania ma przykuwać uwagę poprzez apetycznie wyglądające i estetycznie skomponowane animacje poklatkowe, będące wariacjami nt. kiełbasy. Motyw przewodni filmików bazuje na najnowszych trendach zaczerpniętych prosto z instagrama popularnych bloggerów kulinarnych. Cykl przepisów „1000 improwizacji z kiełbasy” to propozycje niestandardowych dań, w których pierwsze skrzypce gra kiełbasa brandu Madej i Wróbel. Co tydzień na fanpage’u firmy ukazują się nowe filmy instruktażowe, zachęcające do kuchennych aktywności. Kampanię marketingową prowadzi Schulz Digital i na ten moment z pewnością mogą być z siebie zadowoleni, bo odbiór reklam wśród konsumentów jest zdecydowanie pozytywny.

Partnerzy
Live Chat